Virtuel receptionist

En virtuel receptionist fra Advice-IT er en ubemandet selvbetjeningsenhed, der kan placeres ved sekundære indgange til en virksomhed eller organisation. Løsningen består af en infostander med touch skærm, keyboard, magnet- eller stregkodelæser og eventuelt et web-cam med mikrofon og højttaler.

Når en person ankommer til virksomheden, er det første han møder infostanderen, der med brugervenlige menuer guider gæsten frem til kontakten med den person han skal træffe. Eksempelvis ved scanning af stregkode på den invitation han har fået fremsendt på hans mobiltelefon.

Gæsten kan sende en besked om at han er ankommet og person han har en aftale med, kan svare at han er på vej ned til indgangen og vil være der om 2 minutter. Hvis gæsten ikke ved hvem han skal træffe, kan han via web-cam få kontakt med en person i den centrale reception og få hjælp af den vej. Hvis der er valgt en løsning med printer kan et gæstekort printes på selvklæbende papir.

Løsningen består af en række enkelt elementer som kan sættes sammen så de passer præcist den enkelte virksomheds behov. Kontakt vores salgsafdeling for at høre mere.