Support og overvågning

I forbindelse med installationen af IT udstyr i det offentlige rum, er der en række forhold som man skal være opmærksom på. Det væsentligste er at brugs- og driftssituationen er meget anderledes end hvad interne supportfunktioner oplever ved traditionelle IT-arbejdspladser.

Advice-IT har derfor udviklet en række værktøjer og procedurer, der gør det muligt, med et minimum af ressourceforbrug, at sikre en høj oppetid. F.eks. har vi installationer i 143 filialer hos en stor norsk bank, der på 4. år har en oppetid på mere end 99%.

Kernen i dette er IS Monitor – Det ultimative system til infoStander & display monitorering og overvågning.

Hvad er IS Monitor?

Overvågningsværktøj der monitorerer den samlede løsning. Ved manglende kontakt med enheden sendes varsel via SMS eller e-mail til de driftsansvarlige.

Fjensupportværktøj der giver mulighed for at overtage enhederne på løsningen og foretage udbedringer og opdatere opsætning og indhold.

Statistikværktøj der giver viden om hvorledes, hvor meget og hvordan løsningerne anvendes.

Derudover tilbyder vi en række services der kan bidrage til at gøre ressourceforbruget mindre for vores kunder og samtidigt sikre en velfungerende løsning. Herunder:

  • On site service
  • Forebyggende service og vedligeholdelse
  • Opdateringsabonnementer
  • Logistik
  • Styring – og koordinering af større installationer
  • Content styring og upload
  • Grafisk arbejde
  • Video konvertering
  • Server drift
  • Netværksdrift